محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

........

1390/10/26 7:19
نویسنده : مامانی
280 بازدید
اشتراک گذاری

 

شب به گلستان تنها منتظرت بودم

باده ناكامـــي در هجر تو پيمودم

 

                            منتظرت بودم ... منتظرت بودم ...

 

آن شب جان فرسا من بي تو نياسودم

وه كه شدم پير از غم آن شب و فرسودم

 

                            منتظرت بودم ... منتظرت بودم ...

 

بودم همه شب ديده به ره تا به سحرگاه

ناگه چو پري خنده زنان آمدي از راه

غمها به سر آمد زنگ غم دوران از دل بزدودم

 

                            منتظرت بودم ... منتظرت بودم ...  

 

پيش گلهـــــا شاد و شيدا ميخراميــــد آن قامت موزونت

فتنه دوران ديده تو از دل و جان من شده مفتونت

در آن عشق و جنون مفتون تو بودم

اكنون از دل من بشنو تو سرودم

 

                           منتظرت بودم ... منتظرت بودم ...

 

محمدرضای نازنینم

روزهای اولی که بابایی رفته بود کربلا من و شما بدجوری

افسرده شده بودیم ، الان که فکر میکنم میبینم چه روزهای

سختی رو داشتیم ، اون موقع این آهنگ رو همش من زمزمه

میکردم و شما با زبون شیرین خودت با من همراهی میکردی

اون موقع خیلی کوچولو بودی ، الان بعده یکسال و نیم وقتی

مشغول کار خودت هستی این ترانه رو میخونی و میگی مامانی

تو هم بخون . زمان به سرعت میگذره و لحظه هامون تبدیل به

خاطره میشن ، خدا کنه همه خاطرات شیرین باشند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسو
27 دی 90 16:11
فدای دلتنگیتتتتتتتتتتتتتت


خدا نکنه نازنینم
ملی مامانه میکاییل
27 دی 90 16:59
محمد چجوری اینا رو زمزمه می کنه خیلی شعرش سخته بعدشم یعنی چی اینو از سر صبح انداختی رو زبونه من شعرشم خوب بلد نیستم الکی آهنگش می زنم بعد هی می گم منتظرت بودم



اون فقط میگه :
شب به گلستان تهنااااااا
منتظرت بودم منتظرت بودم ( و یه چند بار دیگه همین)
بعد هم میگه ولی تو نیومدی
بقیه ش هم آهنگش رو میزنه ولی اگه بخونیش باهات همراهی میکنه